Harum Malam Minuman Kesihatan Dalaman Wanita Sepanjang Masa

Assalamualaikum hi semua, kita sebagai wanita, bukan kena cantik luaran sahaja kan? Dalaman pun kena jaga juga terutama yang berkahwin. Tapi, zaman sekarang,

Kebanyakkan orang perempuan, lebih terkejar-terkejar kepada luaran berbanding dalaman.

Skincare pemutih lah, hilangkan jerawat, blackhead whitehead bagai. Tak salah, sebab Alja pun salah seorang daripada itu. Siapa yang taknak cantik gebu gebas kan? Tapi, kalau cantik luaran saja, dalaman tak cantik sampai orang sebelah pun boleh bau Bahagian bawah kita, malukan? Belum campur dengan bau badan. Lagi-lagi kalau naik public transport, uish petang-petang tu semua bau ada, siap freegift Kentut. hahaha Tahap kronik sangat dah tu. Jadi apa solusi nya?
Ha, ini lah Alja nak habaq mai kat hangpa semua, Satu produk khas untuk wanita bukan sahaja yang sudah kahwin, yang belum kahwin, anak dara pun boleh amalkan. Sebab Alja dah guna dan makan. Sangat bagus, rasa bertenaga dan lagi bagus time period tak sakit senggugut. Kalau tak, sakitnya senggugut tu sampai nak belah perut. Ye kan?Produk Harum Malam, produk keluaran dari syarikat Millennial Gen Sdn Bhd. Harum Malam diformalusikan dengan ekstrak ros yang dapat menangani masalah bau badan. Supplement Harum Malam ni khusus untuk kaum wanita yang dapat menyihatkan, malah bukan itu saja, Harum Malam juga dapat merawat di antaranya ialah masalah keputihan, gatal-gatal vagina, mengetatkan vagina, dapat hilangkan hanyir haid.
Alja dah makan dan Alja sangat recommended kan kepada semua wanita yang dah kahwin mahupun anak dara tapi wanita mengandung tidak digalakkan. Rasa Harum Malam ni pun sangat sedap, manis manis gitu seperti manisnya seorang Alja. Eh hahaha. Bila Alja makan Harum Malam ni, ffeedback dari Alja, diantaranya ialah, memang bertenaga, nak rasa penat tu jarang dah sekarang. Lepastu senggugut tak sakit macam dulu.
Harum Malam diadun dengan ekstrak ros dan kaya dengan ekstrak herba lain seperti sireh, buah tin, kismis, madu, goji, limau purut, strawberi, kayu serapat, buah delima, manjakani, pueraria lobata, pueraria mirifica dan senna yang dapat mengatasi bau kurung enak dari tubuh.
Siapa boleh consume? Untuk produk Harum Malam ni, sangat sesuai untuk Wanita yang berkahwin, anak dara, wanita berpantang, juga sesuai untuk ibu yang menyusukan anak serta wanita yang berusia 50 tahun ke atas. TETAPI wanita mengandung amat tidak digalakkan, takut mengalami kesukaran ketika bersalin, mungkin jadi sempit. Jadi better Jangan, nanti time berpantang baru consume ok? ^^

Terdapat banyak kelebihan dan khasiat bila mengambil supplement Harum Malam ni, dan di antaranya ialah,✔ Membantu menyegar dan menyihatkan badan✔ Mencantikkan dan menaikkan seri wajah.✔ Membantu menghilangkan bau badan dan mulut serta bau dan gatal-gatal di vagina✔ Menegangkan dan Mencantikkan payudara agar sihat dan montok✔ Memulihkan rasa rapat dan Menyihatkan rahim✔ Membantu membunuh bacteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing✔ Meningkatkan system tahan tubuh serta menstabilkan hormon serta Mengurangkan tekanan dan tension✔ Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan✔ Mengawal berat badan dan membakar lemak berlebihan serta mengempiskan perut
Cara pengambilan:Pagi : 1 sudu sebelum sarapanMalam : 1 sudu sebelum tidur*Boleh diminum terus*Pastikan guna sudu plastik kerana Harum Malam mengandungi madu, dikhuatiri kalau guna sudu besi akan hilang khasiatnya. Boleh simpan dalam peti sejuk .Produk Harum Malam Halal dan lebih 7 tahun dalam pasaran 

Kandungan: Ekstrak Ros, Sirih, Buah Tin, Kismis, Madu, Goji, Limau Purut, Kayu Serapat, Buah Delima, Manjakani, Pueraria Lobata, Pueraria Mirifica, strawberry, senna. 100% ramuan asli 
Isipadu: 250 ml Berat : 580 gram 
Harga: RM33.00 Semenanjung | RM39.00 Sabah Sarawak
Pantang Larang HM:✘ Elakkan minuman berais✘ Ibu mengandung tidak dibenarkan✘ Minum ikut sukatan yang dibenarkan sahaja ( Tidak digalakkan mengambil lebih dari sukatan )✘ Untuk kesan yang maksimum,amalkan setiap hari.
 Kenalpasti label keselamatan Harum malam

Info Lebih Lanjut …
Alamat         :   11G, Jalan Keluli AL7/AL, Pusat Perniagaan Bukit Raja, Section 7, 40000 Shah Alam, Selangor

HP                :   010 404 2769

Office           :   03 3358 5344

Web              : www.millennialgen.biz

FACEBOOK   :Kelab Ibu Cantik – Millennial Gen

INSTAGRAM :Harum Malam HQ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
CAHAYA PERMATA